رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

طرز تهیه کردن شیر عسلی در خانه

شیر و عسل یا شیر تغلیظ شده که تقریبا می توان نام شیر است که ۶۰ درصد آب آن ناپدید شده است و با افزودن شکر یکی از, شیر, عسل, شیرین و خوشمزه داریم که در تهیه انواع دسر و کیک و کیک این محصول استفاده می شود و این محصول می تواند آماده از فروشگاه خرید اما به راحتی با چند دسته مواد می توان در خانه ساخته شده است که شیر و عسل در خانه پخت و پز. از گذشته او می تواند می گویند که در قرن 13th آنها سعی در حفظ شیر دیگر به طوری که آنها آماده عسل شیر است. اگر گیاه خواران می خواهم به طبخ این شیر عسل, آنها می توانند شیر غیر لبنی استفاده, و این شیر تغلیظ شده خانگی برای صبحانه و شب نیز یک گزینه خوب. مقدار قند شیر عسل بسته به سلیقه خود شما باید تنظیم به بالا و سطح پایین نشان داده شده در زیر شیرینی, کتیبه بر روی آن اما اگر دوست دارید شیرین نیست می توان آن را با شکر. امروز در پارسی دی به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه به شیر عسل خانگی و یا شیر تغلیظ شده با شیر پودر برای کیک کماج و باقلوا ، به طوری که شما با ما باشد.

آشپزی-هنری-فراموش-نشدنی_utoj.jpg

مواد لازم برای ساخت شیر عسل خانگی برای باقلوا و کیک


1 لیتر شیر
1 فنجان شکر
60 گرم کره
1 فنجان شیر پودر

چگونه می توان شیر عسل با شیر پودر
مرحله اول: مخلوط کردن مواد

اول ، پودر شکر و شیر را در یک ظرف یا کاسه قرار دهید ، پور و مخلوط کنید ، شیر را کمی اضافه کنید ، و شروع به بلند شدن کنید ، شکر به خوبی حل می شود ، سپس پان را روی حرارت متوسط قرار دهید.
گام دوم: اضافه کردن کره

هم بزنید این مخلوط به طور مداوم و شیر به هم بزنید تا مخلوط غلیظ جوش نیست. این مرحله ممکن است 1 ساعت طول بکشد ، سپس کره خرد شده را به مخلوط شیر اضافه کنید و مخلوط کنید.
گام سوم: ساخت, شیر عسل برای یک کیک با پودر شیر

پس از اضافه کردن کره را روی حرارت کم تا کره ذوب شده و شروع به ضخیم شدن دوباره و تا زمانی که نهایی غلظت و سپس داخل شیشه ریخته و صبر کنید تا سرد آن را به طور کامل و سپس درب شیشه ای و کیسه در یخچال, شیر, زیر پایی در خانه ۱ یک ماه در ظرف در بسته با یک درب در یخچال و فریزر می توان نگهداری.
نکات کلیدی در تهیه شیر عسل خانگی

اضافه کردن شیر پودر باعث می شود طعم شیر بهتر است ، اما اگر شما آن را در انبار ندارید ، می توانید آن را حذف کنید.
شما باید از شیر پودر برای پخت استفاده کنید و پودر شیر کودک مناسب نیست.
مراقب باشید ، دو مدل شیر پودر وجود دارد ، یا از مدل Nido یا شیر شیرینی بدون نمک استفاده کنید.
شیر یا عسل را با شکر شیر جوش ندهید و این مرحله ممکن است از 1 تا 1.5 ساعت طول بکشد.
شیر عسل پس از خنک شدن سخت و ضخیم می شود.

طرز تهیه انواع غذاهای محلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.