رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

چگونه به خاموش کردن فیلم پخش خودکار در آی فون و آی پد

ویدئوهای پخش خودکار از دیرباز یک موضوع تفرقه انگیز بوده اند. برخی از کاربران عاشق راحتی از نیاز به تعامل با هر ویدیو فقط به آنها گوش دادن. دیگران به یاد موارد بیش از حد بسیاری از تلاش برای فهرست در صلح تنها به توسط یک ویدیو autoplay قطع می شود.

تنها چیزی که به نظر می رسد همه در آن به توافق برسند این است که تصمیم شما برای گوش دادن به فیلم های پخش خودکار باید در کنترل شما باشد. متاسفانه به ندرت احساس می کند که چنین است.

خوشبختانه، راه های متعددی وجود دارد که شما می توانید آن را تغییر دهید. این که آیا شما می خواهید برای لذت بردن از فیلم پخش خودکار به عنوان شما فهرست و یا اینکه آیا شما می خواهید آنها را خاموش تا زمانی که شما آماده, در اینجا راه شما در نهایت می توانید سر و صدا کنترل.


تنظیم خودکار پخش عکس و فیلم حجم در iOS 13


به طور پیش فرض، اپل عکس ها و فیلم های شخصی شما را در iOS 13 قطع می کند. چیزی که به خصوص در مورد آن ویژگی آزار دهنده است این است که آی فون شما هنوز هم فیلم های پخش خودکار را فعال خواهد کرد، اما حجم را به طور پیش فرض فعال نخواهد کرد.

خبر بد این است که در حال حاضر به نظر نمی رسد راهی برای پخش خودکار با حجم از طریق تنظیمات گوشی شما وجود داشته باشد. خبر خوب این است که راهی برای دور شدن از این ویژگی وجود دارد. برای این کار فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید.

  1. باز کردن تنظیمات
  2.     رفتن به عکس
  3.     فعال کردن گزینه خاموش کردن پخش خودکار


این مهم است که بفهمیم این در واقع چه می کند. اساسا، مجموعه شخصی شما از عکس ها و فیلم ها دیگر به طور خودکار پخش خواهد شد زمانی که شما آنها را بارگذاری. خبر خوب این است که وقتی بازی آنها را انتخاب می کنید، حجم آن فعال خواهد شد. این است، متاسفانه، بهترین راه ممکن برای لذت بردن از صدا از شروع بدون نیاز به دستی آن را هر بار شعبده بازی.


خاموش کردن فیلم پخش خودکار در برنامه های اپل


آیا شما در نهایت آن را با فیلم پخش خودکار داشته است؟ فقط میخوای با هم از شرشون خلاص بشی؟ خب، میتونی اینکارو بکنی... تا زمانی که شما با استفاده از یک برنامه اپل. فقط باید این مراحل رو دنبال کنی

  1. باز کردن تنظیمات
  2.     انتخاب دسترسی
  3.     گزینه Motions را انتخاب کنید
  4.     در اینجا، شما باید گزینه ای برای پیش نمایش های ویدئویی پخش خودکار را ببینید. انتخاب کنید که این گزینه را غیر فعال کنید اگر می خواهید این کار را انجام دهید.


باز هم، شما باید به درک این نشانی از هر ویدیو پخش خودکار در آی فون خود را غیر فعال نیست. اما ویدئوهای پخش خودکار را برای تمام برنامه های اپل غیرفعال خواهد کرد. که شامل صفری می شود. بله، این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید فیلم پخش خودکار به طور پیش فرض خاموش در حالی که در حال دیدن سیستم (تا زمانی که شما با استفاده از صفری). خواهش می‌کنم.


خاموش کردن پخش خودکار در iTunes و فروشگاه برنامه


در حالی که autoplay تمایل به کمتر از یک مسئله با iTunes و فروشگاه برنامه, آن را هنوز هم می تواند درد از زمان به زمان. با این حال ، خوشبختانه یک راه برای غیر فعال کردن autoplay در iTunes باید شما مایل به انجام این کار وجود دارد.

  1. باز کردن تنظیمات
  2.     فروشگاه iTunes & App را انتخاب کنید
  3.     انتخاب ویدئو پخش خودکار
  4.     روی گزینه Off ضربه بزنید


همان طور که می گوید، این کار پخش خودکار در آی تیونز و فروشگاه App را غیرفعال خواهد کرد. این کار فیلم های پخش خودکار را در جای دیگر تحت تاثیر قرار نمی دهد، بنابراین شما هنوز هم نیاز به دنبال مراحل لازم برای غیر فعال کردن آنها را در مناطق دیگر.
تغییر تنظیمات برای محدود کردن حجم پخش خودکار برای موسیقی و فیلم ها

هیچ راه حل جهانی یک مرحله ای برای غیر فعال کردن فیلم های پخش خودکار بدون در نظر گرفتن منبع خود وجود دارد. با این حال ، راهی وجود دارد که شما می توانید نفوذی خود را محدود (تا زمانی که شما مایل به برخی از فداکاری). برای شروع، این مراحل را دنبال کنید:

  1. باز کردن تنظیمات
  2.     موسیقی را انتخاب کنید
  3.     روی حد حجم ضربه بزنید
  4.     از این نوار برای تنظیم حداکثر حجم مجاز برای موسیقی و ویدیوها استفاده کنید.


با تنظیم حجم بسیار کم (و یا خاموش کردن آن) شما اساسا می توانید اطمینان حاصل شود که دیگر فیلم پخش خودکار از طریق بلندگوهای خود را blare. متاسفانه, این نیز تحت تاثیر قرار فیلم ها و موسیقی شما در واقع ممکن است بخواهید برای شنیدن. این بدان معنی است که آن را واقعا آخرین تلاش خندق برای خاموش کردن فیلم های پخش خودکار است که طاعون زندگی دیجیتال خود را.


خاموش کردن فیلم پخش خودکار در اینستاگرام


متاسفانه کنترل تنظیمات پخش خودکار برای هر برنامه از طریق تنظیمات آی فون شما امکان پذیر نیست. با این حال، شما اغلب می توانید تنظیمات پخش خودکار را از طریق هر برنامه تغییر دهید.

بی خطر است که بگوییم احتمالا میلیون ها کاربر اینستاگرام در خارج وجود دارند که می خواهند اتوپلی را در اینستاگرام غیرفعال کنند. در حالی که پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام می تواند دستی باشد، زمان های زیادی بیشتر وجود دارد که چنین ویدئوهایی می توانند در زمان های ناخوشایند پخش شوند.

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که ویدئوهای اینستاگرام دیگر هرگز شما را آزار نمی دهد، آنگاه باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. باز کردن برنامه اینستاگرام
  2.     دکمه "سه خط" در سمت راست بالا و تنظیمات را انتخاب کنید
  3.     گزینه حساب را انتخاب کنید و استفاده از داده های سلولی را انتخاب کنید
  4.     گزینه Use Less Data را انتخاب کنید


یکی از راه هایی که اینستاگرام از داده های کمتری بر روی دستگاه شما استفاده می کند این است که اطمینان حاصل کنید که ویدئوها دیگر به طور خودکار از طریق برنامه اینستاگرام پخش نمی شوند. در حالی که آن را کمی عجیب و غریب است که آنها نه تنها به شما ارائه این گزینه، این هنوز هم یک راه نسبتا موثر برای رفع یک آتلان مشترک است. فقط بدانید که این قابلیت ممکن است باعث شود عکس ها و فیلم های اینستاگرام کمی کندتر روی دستگاه شما بارگذاری شوند.


خاموش کردن فیلم پخش خودکار در توییتر


در حالی که توییتر ممکن است کاملا به عنوان تهاجمی با فیلم های autoplay خود را به عنوان اینستاگرام، آنها هنوز هم می تواند کاملا آزار دهنده است. خوشبختانه توییتر راه بسیار مستقیم تری را برای غیرفعال کردن آن ها نسبت به اینستاگرام ارائه می دهد.

  1. باز کردن برنامه توییتر
  2.     تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید
  3.     انتخاب استفاده از داده ها

    در اینجا، شما باید یک گزینه پخش خودکار ویدئو را ببینید. کافی است گزینه Never Play Videos را به طور خودکار انتخاب کنید تا آنها را به طور کامل غیرفعال کنید. متناوبا, شما می توانید انتخاب کنید به تنها فیلم پخش خودکار زمانی که شما در Wi-Fi.

خاموش کردن فیلم پخش خودکار در فیس بوک

در حالی که فیس بوک ممکن است صاحب اینستاگرام باشد، برنامه فیس بوک خوشبختانه راه بسیار مستقیم تری را برای خاموش کردن فیلم های پخش خودکار ارائه می دهد.

  1. در برنامه فیس بوک، نماد سه خط را انتخاب کنید
  2.     روی تنظیمات و سپس تنظیمات حساب ضربه بزنید
  3.     گزینه فیلم ها و عکس ها را انتخاب کنید

    روی گزینه پخش خودکار که ظاهر می شود ضربه بزنید. شما یا می توانید انتخاب کنید برای فعال کردن فیلم ها در حالی که شما در سلولی و Wi-Fi، در Wi-Fi تنها، و یا آنها را به طور کامل غیر فعال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.