رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

فورتنایت آی فون ممنوعیت : همه آنچه نیازدارید که بدانید

Fortnite به تازگی از دستگاه های iOS ممنوع شده است، و میلیون ها نفر از gamers در همه جا سمت چپ تعجب فقط آنچه اتفاق می افتد.

در حالی که توضیحی برای ممنوعیت یکی از محبوب ترین بازی های جهان وجود دارد، حقیقت این است که از یک موضوع ساده دور است. بسیاری از عناصر در بازی در اینجا وجود دارد و درک همه آنها کلید برای فهمیدن آنچه اتفاق می افتد است.

در اینجا همه چیز ما در حال حاضر در مورد ممنوعیت Fortnite در iOS می دانیم.
چرا فورتنیت در آی فون ممنوع است؟

ممنوعیت آیفون Fortnite بر اساس توسعه دهنده حماسه بازی 'به روز رسانی اخیر به نسخه های iOS از عنوان.

در آن به روز رسانی، اپیک بازی ها به بازیکنان این گزینه را دادند که ارز را مستقیماً از فروشگاه های خود با قیمت کاهش یافته خریداری کنند. با این کار، آنها دیگر نیازی به پرداخت هزینه 30٪ اپل آنها به اتهام برنامه های تایید شده برای معاملات در برنامه.

به نظر می رسد روشن است که حماسه بازی می دانست که این به روز رسانی Fortnite ممنوع دریافت کنید. کمی پس از این ممنوعیت، آن ها اوراق قانونی علیه اپل تهیه کردند و ویدئویی از پیش تولید شده در این باره منتشر کردند.

مهمتر از آن، به نظر می رسد که اپل عمداً با آن به روز رسانی بیانیه ای می داد. اساسا ً احساس می کنند که اپل کنترل بیش از حد بر فروشگاه App دارد. آنها همچنین احساس می کنند که آنها ترجیح به توسعه دهندگان در رابطه با چگونگی هزینه 30٪ نشان می دهد. حماسه به ظاهر نگران است که اپل در حال ایجاد انحصار است.

در همین حال اپل می گوید این سیاست ها را برای ایمنی کاربران خود اجرا می کنند. آنها اساسا می گویند که آنها باید فروشگاه برنامه curate و اجرای این محدودیت ها به منظور دفع هجوم خطرناک است.
فورت نایت آی فون بان به چه معناست؟

ممنوعیت آیفون فورتنیت به معنای چند چیز است. با این حال، دو نقطه عمده برای در نظر گرفتن وجود دارد.

اول این که این ممنوعیت به این معنی است که فورتنیت دیگر در فروشگاه اپل App ذکر شده است. این بدان معناست که دیگر امکان دانلود برنامه از طریق پلت فرم وجود ندارد.

نکته دیگر، فوق العاده مهم در نظر گرفتن این است که نسخه های iOS فورتنیت دیگر نمی توانند توسط Epic به روز شوند. پیش از این نسخه های تلفن همراه بازی به طور معمول در حدود همان زمان نسخه های دیگر به روز می شدند. در حال حاضر ، نسخه iOS از Fortnite وجود خواهد داشت آن را به عنوان درست قبل از ممنوعیت بود.
آیا من هنوز هم می توانم بازی Fortnite در دستگاه های iOS؟

سریع ترین پاسخ به این سوال این است که «بله... یه جورایی"

اگر شما Fortnite قبل از ممنوعیت دانلود, شما باید پیدا کنید که Fortnite هنوز هم در دستگاه شما در دسترس است. از نظر فنی اپل نمی تواند آن را از دستگاه شخصی شما حذف کند. شما همچنین هنوز هم قادر خواهید بود برای بازی بازی بر روی دستگاه خود را با دیگران که هنوز هم نسخه فعلی دانلود شده است.

باز هم ، هر چند ، Fortnite در iOS دیگر نمی تواند به طور رسمی به روز شده است. حداقل، این بدان معناست که شما فقط قادر خواهید بود آخرین نسخه از بازی را انجام دهد. با این حال ، که همچنین می تواند به این معنی است که Fortnite اساسا ممکن است غیر قابل پخش در iOS بسته به ماهیت نرم افزار های آینده و به روز رسانی سیستم تبدیل شده است.
آیا هنوز هم می توانم فورتنیت را در دستگاه های iOS دانلود کنم؟

در حالی که شما نمی توانید Fortnite را از فروشگاه App دانلود کنید، ممکن است هنوز هم آن را به دستگاه خود دانلود کنید.

ساده ترین راه برای هنوز هم دانلود Fortnite شما نیاز به آن را قبل از در دستگاه iOS خود را دانلود کرده اند. اگر شما به بخش "خریداری شده" از حساب آی فون خود را بروید، شما هنوز هم باید فایل برای دانلود فورتنیت قبلی خود را ببینید. به سادگی شیر بر روی آن، انتخاب کنید آن را دوباره دانلود کنید، و شما باید تنظیم شود. در زمان این نوشته، آن روش هنوز کار می کرد. اما منوط به تغییر است.

همچنین از نظر تئوری ممکن است هنوز هم دانلود Fortnite از طریق آی فون jailbroken. با این حال، این روش به دلایلی که احتمالا ً می توانید حدس بزنید توصیه نمی شود. با توجه به اینکه برنامه به طور رسمی برای مدتی به روز نخواهد شد، فقط ارزش خطر را نخواهد داشت.
آیا من هنوز هم می توانم پول در Fortnite برای دستگاه های iOS صرف؟

از زمان این نوشته، شما هنوز هم قادر به صرف پول در نسخه iOS از Fortnite.

در واقع، شما هنوز هم قادر به دانلود ارز به طور مستقیم از حماسه، که همان چیزی است که باعث این مشکل کل در درجه اول است. پیشنهاد شده است که توانایی صرف پول از طریق برنامه در نهایت ممکن است حذف شود، اما هنوز کاملاً حذف نشده است.

در صورتی که شما متوجه نشده اند، هر چند، ما به شدت توصیه شما پول در ساخت iOS صرف نیست اگر آن را تنها یکی از شما بازی است. فقط هیچ تضمینی وجود دارد شما قادر خواهید بود به درستی بازی نسخه iOS از بازی در هر زمان در آینده نزدیک.
چه زمانی فورتنیت بازگشت به آی فون است؟

اپل اعلام کرده است که امیدوارند با اپیک بازی ها کار کنند تا بازی را به دستگاه های iOS بازگردند. با این حال، شانس در برابر بازی بازگشت به دستگاه های iOS در هر زمان در آینده ای نزدیک است.

حماسه در انتظار پرونده های قانونی به تنهایی به این معنی است که شانس فورتنیت بازگشت به iOS در هر زمان به زودی نازک است. این نبرد اصول است و به نظر نمی رسد هیچ یک از دو طرف حاضر به عقب نشینی نگردند.

اگر تا پایان سال به iOS بازنگردد، انتظار نداشتیم که آن را برای مدتی ببینیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.