رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

بهترین کولرگازی برای خرید کدام است؟

بریتانیا تنها ممکن است چند روز واقعا سوزان یک سال, اما در آن روزها یک سیستم کولر گازی مناسب و معقول می توانید خانه خود را نگه دارید خوش سرد. ما توضیح دهید که چگونه به انتخاب یک درجه یک کولر گازی.  بهترین سیستم های کولر گازی و خنک خواهد شد هر اتاق به سرعت و به طور مساوی که خبر خوبی است اگر شما در حال مبارزه با گرما. با این حال ، کولر گازی فقیرتر راکت ، استفاده از انرژی بیش از دیگران و ترک تکه های گرمتر و سردتر. انتخاب کولر گازی مناسب با استفاده از راهنمای خرید متخصص ما.

برای بسیاری از مردم یک فن الکتریکی بهتر خواهد بود مناسب از کولر – طرفداران جامد رفتن به اگر شما در فضای محدود و می خواهید چیزی ارزان است. اما اگر شما در حال خرید برای یک اتاق خنک کننده کولر گازی واحد عباراتی مانند 'مستقل', 'BTU" و "مبرد' می تواند گیج کننده.

برای کمک به شما فروشگاه ادراک ما توضیح تفاوت بین انواع کولر گازی به همراه ارائه برخی از راهنمایی در مورد حفظ کولر گازی خود را هنگامی که شما آن را راه اندازی. هنگامی که شما می دانید آنچه شما دنبال آن هستید, سر را به بررسی کولر گازی ما و کیسه بهترین خرید.
انواع سیستم های کولر گازی قابل حمل

دو نوع اصلی از کولر گازی داخلی وجود دارد, هر ارائه مجموعه ای منحصر به فرد خود را از ویژگی های. در یک نگاه ، این چیزی است که آنها را متمایز می کند:

    سیستم های کولر گازی قابل حمل - برای استفاده از کولر گازی قابل حمل, شما واحد را به یک سوکت برق وصل و اویزان شلنگ از یک پنجره یا درب.
    تقسیم-واحد سیستم های کولر گازی – این باید یک محیط داخلی و فضای باز واحد – واحد های داخلی ثابت است به داخل یک دیوار خارجی و واحد قرار گرفته است در طرف دیگر دیوار و یا بر روی زمین نصب شده در خارج.

چقدر هزینه کولر گازی?

اگر شما تصمیم به انتخاب کردن برای کولر گازی بیش از یک فن برقی به صرف صدها پوند آماده می شود.

در زمان نوشتن ، ارزان ترین کولر گازی در آزمون ما شما را در حدود £350 تنظیم می کند. اما در انتهای دیگر از مقیاس یک مدل حق بیمه در سنگین £770 است. اگر شما مایل به صرف این نوع از پول هستید, مطمئن شوید که شما بررسی متخصص کولر گازی ما مشورت بنابراین شما می دانید شما در حال گرفتن یک که? بهترین خرید.
بهترین کولر گازی قابل حمل
کولر گازی قابل حمل چیست؟

سیستم های کولر گازی قابل حمل نیز به عنوان سیستم های کولر گازی تک واحد شناخته شده, سیستم های کولر گازی مستقل و سیستم های کولر گازی تک بلوک. آنها در راه است که اجازه می دهد تا شما آنها را بدون سر و صدا بسیار انباشتگی طراحی شده است. آنها اغلب چرخ در پایین به طوری که شما می توانید آنها را از یک اتاق به اتاق رول.

این سیستم ایده آل برای خنک کردن یک اتاق یک نفره و ایستادن روی زمین با شلنگ متصل آویزان از یک پنجره در این نزدیکی هست. اگر شما نمی توانید نصب دائمی پنجره کولر گازی به دلیل کمبود فضا و یا ایجاد محدودیت های قابل حمل مدل می تواند یک سرمایه گذاری صدا.
چگونه کار می کند کولر گازی قابل حمل?

سیستم های کولر گازی قابل حمل استخراج هوای گرم از خانه خود و فشار آن را در خارج از طریق شلنگ متصل. یک مدل قابل اعتماد اتاق شما را خنک می کند ، اما انتظار نداریم که هوای سرد را در راهرو یا اتاق دیگری فشار دهید.

با توجه به تراکم ، قطرات آب توسط کولر گازی قابل حمل جمع آوری می شوند – شما باید آب را از مخزن به صورت دستی حذف کنید و فیلتر را در حالی که در آن هستید تمیز کنید.
سیستم های کولر گازی قابل حمل به ارزش پول?

سیستم های کولر گازی قابل حمل: جوانب مثبت

    تمایل به ارزان تر از سیستم های کولر گازی تقسیم واحد
    سرد خانه خود را بدون نیاز به نصب هر چیزی به طور دائم
    سیستم های کولر گازی قابل حمل می تواند امتیوی و در ذخیره سازی در پایان فصل قرار می گیرد
    مدل های حق بیمه اغلب به عنوان دستگاه های رطوبت گیر دو برابر, بخاری برقی, و یا گاهی اوقات به عنوان تصفیه کننده هوا.

سیستم های کولر گازی قابل حمل: منفی

    سیستم های کولر گازی قابل حمل به عنوان کارآمد در خنک کننده به عنوان مدل تقسیم واحد نیست
    اگر شلنگ را از طریق پنجره باز اجرا این اجازه خواهد داد که برخی از هوای گرم در از طریق شکاف. اکثر مدل های (اما نه همه) با کیت پنجره آب بندی برای مسدود کردن این شکاف آمده است ، اما این تنها با انواع خاصی از پنجره (مانند پنجره های ارسی) قابل استفاده هستند.
    لوازم به طور کلی سنگین. اگر شما قدرت را کاهش داده اند و به تنهایی زندگی می کنند, کمک طلب کردن از کمک شخص دیگری برای کمک به شما در تنظیم کولر گازی خود را.  بهترین تقسیم واحد کولر گازی
تقسیم واحد کولر گازی است?

تقسیم-واحد سیستم های کولر گازی, همچنین شناخته شده به عنوان ثابت سیستم های کولر گازی هستند از دو بخش تشکیل شده: یک واحد تغلیظ (نصب شده در خارج) و اواپراتور (نصب شده در داخل). هر دو بخش از یک کولر گازی تقسیم واحد نیاز به متصل شود, بنابراین نصب و راه اندازی به مراتب پیچیده تر در مقایسه با یک کولر گازی قابل حمل.

اگر شما در یک سیستم کولر گازی تقسیم واحد حل و فصل, شما احتمالا نیاز به آن را توسط یک حرفه ای نصب.
چگونه تقسیم واحد کولر گازی کار می کند ؟

تقسیم واحد کولر گازی ویژگی های یک کمپرسور در واحد در فضای باز آن است که گردش مبرد و آن را تبدیل از یک گاز به یک مایع.

این مایع از طریق خطوط خنک کننده به اواپراتور داخلی عبور می کند ، جایی که از یک مایع به بخار تبدیل می شود. گرما از هوای اطراف حذف شده و هوا سرد می شود به خانه شما دمیده شده است.

واحد در فضای باز خواهد شد و سپس تبدیل بخار مبرد را به یک مایع. تا زمانی که واحد کولر گازی می رسد درجه حرارت شما برنامه ریزی شده این فرایند بارها و بارها تکرار خواهد شد.
آیا سیستم های کولر گازی تقسیم واحد ارزش پول?

سیستم های کولر گازی اسپلیت واحد: جوانب مثبت

    ایده آل اگر شما یک اتاق که به طور منظم بسیار گرم می شود
    راه امن کولر گازی خانه خود را - بدون نیاز به ترک ویندوز باز
    ساکت تر و معمولا کارآمد تر از سیستم های کولر گازی قابل حمل.

سیستم های کولر گازی اسپلیت واحد: منفی

    تمایل به گران تر از واحد مستقل – انتظار می رود از حدود £500 پرداخت, به استثنای هزینه های نصب و راه اندازی
    ثابت در محل ، بنابراین نمی تواند بین اتاق منتقل شود
    باید به طور دائم بر روی دیوار خارج توسط یک حرفه ای گواهی نصب شده است.

ویژگی های کولر گازی به نگاه کردن به
حالت رطوبت گیر

برخی از سیستم های کولر گازی مانند دلونگی PACAN98ECO احساس واقعی (تصویر زیر) به عنوان یک dehumidifier معنی آنها در خدمت یک هدف در طول سال نه فقط در تابستان. اگر شما در درجه اول پس از یک دستگاه های رطوبت گیر هستید, گرچه, توصیه می کنیم خرید یک دستگاه های رطوبت گیر اختصاصی به جای.

با برخی از کولر گازی-بیا-رطوبت گیر, شما نیاز به اتصال یک شلنگ (که ممکن است عرضه نمی شود) به تخلیه آب. با دیگران, شما نیاز به تنظیم دستگاه به عنوان شما را در کولر گازی حالت با شلنگ به بیرون از پنجره باز: چیزی است که شما نمی خواهد نیاز به انجام با مستقل dehumidifier.

وسوسه یک دستگاه رطوبت گیر? قبل از اینکه شما بیش از پول خود را دست, بررسی در با بررسی دستگاه های رطوبت گیر ما برای اطمینان از شما انتخاب عاقلانه.
سرعت فن

داشتن طیف وسیعی از سرعت فن مفید است, آن را به عنوان تاثیر می گذارد نرخ که در آن اتاق خود را سرد (و سر و صدا باعث می شود کولر گازی). سه تعداد معمولی از سرعت فن است. بسیاری از مدل ها همچنین دارای یک حالت فقط فن هستند که هیچ اثر خنک کننده ای ندارد و به سادگی هوا را در اتاق پخش می کند.

همانطور که با عملکرد رطوبت, ما توصیه نمی خرید یک کولر گازی صرفا برای تابع فن – شما می توانید به طور قابل توجهی در فضای طبقه و پول با خرید یک فن به جای صرفه جویی در.
کنترل از راه دور یا کنترل گوشی های هوشمند

این می تواند مفید باشد اگر شما می خواهید تنظیمات را بدون حرکت از صندلی خود تنظیم کنید. هنگامی که ما دست ما در کولر گازی با ویژگی های هوشمند, ما آن را اجرا کنید از طریق حریم خصوصی و امنیت آزمون دقیق.
حالت گرمایش

برخی از سیستم های کولر گازی می تواند به عنوان یک بخاری برقی ، که می تواند در فصل زمستان مفید ثابت استفاده می شود.
خواب یا حالت شب

این باعث کاهش سر و صدا با اجرای کمپرسور و فن آهسته تر. طوری که شما نمی بیدار انجماد سرد اغلب ، دمای هدف به طور خودکار در سراسر شب افزایش می دهد.

اما هیچ کولر گازی حتی در حالت خواب سکوت نخواهد کرد. در واقع شما بهتر است قبل از خنک کننده اتاق خود را قبل از رفتن به رختخواب به جای تلاش برای خواب با کولر گازی در حال اجرا است.
زمان سنج

این اجازه می دهد تا شما را به مجموعه دستگاه به طور خودکار روشن و خاموش – مفید اگر شما می خواهید برای آمدن به خانه به یک خانه سرد و یا صرفه جویی در انرژی با داشتن واحد سوئیچ خاموش هنگامی که شما خواب کاهش یافته است. انتخاب کولر گازی با یک ساعت و تنظیم 24 ساعته. برخی تنها شمارش معکوس و یا تایمر تاخیر که نیاز به تنظیم مجدد روزانه.
چه اندازه کولر گازی نیاز دارم?

سیستم های کولر گازی در اشکال و اندازه های مختلف می آیند اما اغلب از نظر خود را btu (واحد حرارتی بریتانیا) خروجی شرح داده شده است.

در تئوری, بالاتر از BTU ادعا, موثر تر از آن می توانید یک اتاق سرد. به عنوان یک قاعده کلی, 5,000 به 8,000 Btu ها برای بسیاری از اتاق نشیمن و یا اتاق خواب کافی است. با استفاده از این محاسبه به کار کردن آنچه BTU برای شما مناسب است:

ضرب ابعاد (در پا) از اتاق توسط پنج. بنابراین برای یک اتاق اندازه گیری 15 x 10 x 8ft: 15 x 10 x 8 x 5 = کولر گازی 6,000 Btu ها.

اگر شما نگران در مورد چه مقدار انرژی کولر گازی را با استفاده از نگاه کردن به یک مدل با نسبت بهره وری انرژی (EER). این نسبت بین BTU کولر گازی و ورودی برق آن (در وات) است. به طور کلی ، بالاتر از رتبه EER ، کارآمد تر کولر گازی.

شما همچنین می تواند در کلاس انرژی ادعا نگاه. تولید کنندگان کولر گازی موظف به خود گواهی کلاس انرژی خود را ، از A به G. با این حال ، ما انجام آزمایش های متخصص خود ما با توجه به استاندارد اروپا BS 1 14511:2013. اغلب ما کلاس انرژی ادعا شده و واقعی را متفاوت می بینیم.بریتانیا تنها ممکن است چند روز واقعا سوزان یک سال, اما در آن روزها یک سیستم کولر گازی مناسب و معقول می توانید خانه خود را نگه دارید خوش سرد. ما توضیح دهید که چگونه به انتخاب یک درجه یک کولر گازی.  بهترین سیستم های کولر گازی و خنک خواهد شد هر اتاق به سرعت و به طور مساوی که خبر خوبی است اگر شما در حال مبارزه با گرما. با این حال ، کولر گازی فقیرتر راکت ، استفاده از انرژی بیش از دیگران و ترک تکه های گرمتر و سردتر. انتخاب کولر گازی مناسب با استفاده از راهنمای خرید متخصص ما.

برای بسیاری از مردم یک فن الکتریکی بهتر خواهد بود مناسب از کولر – طرفداران جامد رفتن به اگر شما در فضای محدود و می خواهید چیزی ارزان است. اما اگر شما در حال خرید برای یک اتاق خنک کننده کولر گازی واحد عباراتی مانند 'مستقل', 'BTU" و "مبرد' می تواند گیج کننده.

برای کمک به شما فروشگاه ادراک ما توضیح تفاوت بین انواع کولر گازی به همراه ارائه برخی از راهنمایی در مورد حفظ کولر گازی خود را هنگامی که شما آن را راه اندازی. هنگامی که شما می دانید آنچه شما دنبال آن هستید, سر را به بررسی کولر گازی ما و کیسه بهترین خرید.
انواع سیستم های کولر گازی قابل حمل

دو نوع اصلی از کولر گازی داخلی وجود دارد, هر ارائه مجموعه ای منحصر به فرد خود را از ویژگی های. در یک نگاه ، این چیزی است که آنها را متمایز می کند:

    سیستم های کولر گازی قابل حمل - برای استفاده از کولر گازی قابل حمل, شما واحد را به یک سوکت برق وصل و اویزان شلنگ از یک پنجره یا درب.
    تقسیم-واحد سیستم های کولر گازی – این باید یک محیط داخلی و فضای باز واحد – واحد های داخلی ثابت است به داخل یک دیوار خارجی و واحد قرار گرفته است در طرف دیگر دیوار و یا بر روی زمین نصب شده در خارج.

چقدر هزینه کولر گازی?

اگر شما تصمیم به انتخاب کردن برای کولر گازی بیش از یک فن برقی به صرف صدها پوند آماده می شود.

در زمان نوشتن ، ارزان ترین کولر گازی در آزمون ما شما را در حدود £350 تنظیم می کند. اما در انتهای دیگر از مقیاس یک مدل حق بیمه در سنگین £770 است. اگر شما مایل به صرف این نوع از پول هستید, مطمئن شوید که شما بررسی متخصص کولر گازی ما مشورت بنابراین شما می دانید شما در حال گرفتن یک که? بهترین خرید.
بهترین کولر گازی قابل حمل
کولر گازی قابل حمل چیست؟

سیستم های کولر گازی قابل حمل نیز به عنوان سیستم های کولر گازی تک واحد شناخته شده, سیستم های کولر گازی مستقل و سیستم های کولر گازی تک بلوک. آنها در راه است که اجازه می دهد تا شما آنها را بدون سر و صدا بسیار انباشتگی طراحی شده است. آنها اغلب چرخ در پایین به طوری که شما می توانید آنها را از یک اتاق به اتاق رول.

این سیستم ایده آل برای خنک کردن یک اتاق یک نفره و ایستادن روی زمین با شلنگ متصل آویزان از یک پنجره در این نزدیکی هست. اگر شما نمی توانید نصب دائمی پنجره کولر گازی به دلیل کمبود فضا و یا ایجاد محدودیت های قابل حمل مدل می تواند یک سرمایه گذاری صدا.
چگونه کار می کند کولر گازی قابل حمل?

سیستم های کولر گازی قابل حمل استخراج هوای گرم از خانه خود و فشار آن را در خارج از طریق شلنگ متصل. یک مدل قابل اعتماد اتاق شما را خنک می کند ، اما انتظار نداریم که هوای سرد را در راهرو یا اتاق دیگری فشار دهید.

با توجه به تراکم ، قطرات آب توسط کولر گازی قابل حمل جمع آوری می شوند – شما باید آب را از مخزن به صورت دستی حذف کنید و فیلتر را در حالی که در آن هستید تمیز کنید.
سیستم های کولر گازی قابل حمل به ارزش پول?

سیستم های کولر گازی قابل حمل: جوانب مثبت

    تمایل به ارزان تر از سیستم های کولر گازی تقسیم واحد
    سرد خانه خود را بدون نیاز به نصب هر چیزی به طور دائم
    سیستم های کولر گازی قابل حمل می تواند امتیوی و در ذخیره سازی در پایان فصل قرار می گیرد
    مدل های حق بیمه اغلب به عنوان دستگاه های رطوبت گیر دو برابر, بخاری برقی, و یا گاهی اوقات به عنوان تصفیه کننده هوا.

سیستم های کولر گازی قابل حمل: منفی

    سیستم های کولر گازی قابل حمل به عنوان کارآمد در خنک کننده به عنوان مدل تقسیم واحد نیست
    اگر شلنگ را از طریق پنجره باز اجرا این اجازه خواهد داد که برخی از هوای گرم در از طریق شکاف. اکثر مدل های (اما نه همه) با کیت پنجره آب بندی برای مسدود کردن این شکاف آمده است ، اما این تنها با انواع خاصی از پنجره (مانند پنجره های ارسی) قابل استفاده هستند.
    لوازم به طور کلی سنگین. اگر شما قدرت را کاهش داده اند و به تنهایی زندگی می کنند, کمک طلب کردن از کمک شخص دیگری برای کمک به شما در تنظیم کولر گازی خود را.  بهترین تقسیم واحد کولر گازی
تقسیم واحد کولر گازی است?

تقسیم-واحد سیستم های کولر گازی, همچنین شناخته شده به عنوان ثابت سیستم های کولر گازی هستند از دو بخش تشکیل شده: یک واحد تغلیظ (نصب شده در خارج) و اواپراتور (نصب شده در داخل). هر دو بخش از یک کولر گازی تقسیم واحد نیاز به متصل شود, بنابراین نصب و راه اندازی به مراتب پیچیده تر در مقایسه با یک کولر گازی قابل حمل.

اگر شما در یک سیستم کولر گازی تقسیم واحد حل و فصل, شما احتمالا نیاز به آن را توسط یک حرفه ای نصب.
چگونه تقسیم واحد کولر گازی کار می کند ؟

تقسیم واحد کولر گازی ویژگی های یک کمپرسور در واحد خرید کولر گازی در فضای باز آن است که گردش مبرد و آن را تبدیل از یک گاز به یک مایع.
این مایع از طریق خطوط خنک کننده به اواپراتور داخلی عبور می کند ، جایی که از یک مایع به بخار تبدیل می شود. گرما از هوای اطراف حذف شده و هوا سرد می شود به خانه شما دمیده شده است.

واحد در فضای باز خواهد شد و سپس تبدیل بخار مبرد را به یک مایع. تا زمانی که واحد کولر گازی می رسد درجه حرارت شما برنامه ریزی شده این فرایند بارها و بارها تکرار خواهد شد.
آیا سیستم های کولر گازی تقسیم واحد ارزش پول?

سیستم های کولر گازی اسپلیت واحد: جوانب مثبت

    ایده آل اگر شما یک اتاق که به طور منظم بسیار گرم می شود
    راه امن کولر گازی خانه خود را - بدون نیاز به ترک ویندوز باز
    ساکت تر و معمولا کارآمد تر از سیستم های کولر گازی قابل حمل.

سیستم های کولر گازی اسپلیت واحد: منفی

    تمایل به گران تر از واحد مستقل – انتظار می رود از حدود £500 پرداخت, به استثنای هزینه های نصب و راه اندازی
    ثابت در محل ، بنابراین نمی تواند بین اتاق منتقل شود
    باید به طور دائم بر روی دیوار خارج توسط یک حرفه ای گواهی نصب شده است.

ویژگی های کولر گازی به نگاه کردن به
حالت رطوبت گیر

برخی از سیستم های کولر گازی مانند دلونگی PACAN98ECO احساس واقعی (تصویر زیر) به عنوان یک dehumidifier معنی آنها در خدمت یک هدف در طول سال نه فقط در تابستان. اگر شما در درجه اول پس از یک دستگاه های رطوبت گیر هستید, گرچه, توصیه می کنیم خرید یک دستگاه های رطوبت گیر اختصاصی به جای.

با برخی از کولر گازی-بیا-رطوبت گیر, شما نیاز به اتصال یک شلنگ (که ممکن است عرضه نمی شود) به تخلیه آب. با دیگران, شما نیاز به تنظیم دستگاه به عنوان شما را در کولر گازی حالت با شلنگ به بیرون از پنجره باز: چیزی است که شما نمی خواهد نیاز به انجام با مستقل dehumidifier.

وسوسه یک دستگاه رطوبت گیر? قبل از اینکه شما بیش از پول خود را دست, بررسی در با بررسی دستگاه های رطوبت گیر ما برای اطمینان از شما انتخاب عاقلانه.
سرعت فن

داشتن طیف وسیعی از سرعت فن مفید است, آن را به عنوان تاثیر می گذارد نرخ که در آن اتاق خود را سرد (و سر و صدا باعث می شود کولر گازی). سه تعداد معمولی از سرعت فن است. بسیاری از مدل ها همچنین دارای یک حالت فقط فن هستند که هیچ اثر خنک کننده ای ندارد و به سادگی هوا را در اتاق پخش می کند.

همانطور که با عملکرد رطوبت, ما توصیه نمی خرید یک کولر گازی صرفا برای تابع فن – شما می توانید به طور قابل توجهی در فضای طبقه و پول با خرید یک فن به جای صرفه جویی در.
کنترل از راه دور یا کنترل گوشی های هوشمند

این می تواند مفید باشد اگر شما می خواهید تنظیمات را بدون حرکت از صندلی خود تنظیم کنید. هنگامی که ما دست ما در کولر گازی با ویژگی های هوشمند, ما آن را اجرا کنید از طریق حریم خصوصی و امنیت آزمون دقیق.
حالت گرمایش

برخی از سیستم های کولر گازی می تواند به عنوان یک بخاری برقی ، که می تواند در فصل زمستان مفید ثابت استفاده می شود.
خواب یا حالت شب

این باعث کاهش سر و صدا با اجرای کمپرسور و فن آهسته تر. طوری که شما نمی بیدار انجماد سرد اغلب ، دمای هدف به طور خودکار در سراسر شب افزایش می دهد.

اما هیچ کولر گازی حتی در حالت خواب سکوت نخواهد کرد. در واقع شما بهتر است قبل از خنک کننده اتاق خود را قبل از رفتن به رختخواب به جای تلاش برای خواب با کولر گازی در حال اجرا است.
زمان سنج

این اجازه می دهد تا شما را به مجموعه دستگاه به طور خودکار روشن و خاموش – مفید اگر شما می خواهید برای آمدن به خانه به یک خانه سرد و یا صرفه جویی در انرژی با داشتن واحد سوئیچ خاموش هنگامی که شما خواب کاهش یافته است. انتخاب کولر گازی با یک ساعت و تنظیم 24 ساعته. برخی تنها شمارش معکوس و یا تایمر تاخیر که نیاز به تنظیم مجدد روزانه.
چه اندازه کولر گازی نیاز دارم?

سیستم های کولر گازی در اشکال و اندازه های مختلف می آیند اما اغلب از نظر خود را btu (واحد حرارتی بریتانیا) خروجی شرح داده شده است.

در تئوری, بالاتر از BTU ادعا, موثر تر از آن می توانید یک اتاق سرد. به عنوان یک قاعده کلی, 5,000 به 8,000 Btu ها برای بسیاری از اتاق نشیمن و یا اتاق خواب کافی است. با استفاده از این محاسبه به کار کردن آنچه BTU برای شما مناسب است:

ضرب ابعاد (در پا) از اتاق توسط پنج. بنابراین برای یک اتاق اندازه گیری 15 x 10 x 8ft: 15 x 10 x 8 x 5 = کولر گازی 6,000 Btu ها.

اگر شما نگران در مورد چه مقدار انرژی کولر گازی را با استفاده از نگاه کردن به یک مدل با نسبت بهره وری انرژی (EER). این نسبت بین BTU خرید کولر گازی و ورودی برق آن (در وات) است. به طور کلی ، بالاتر از رتبه EER ، کارآمد تر کولر گازی.

شما همچنین می تواند در کلاس انرژی ادعا نگاه. تولید کنندگان کولر گازی موظف به خود گواهی کلاس انرژی خود را ، از A به G. با این حال ، ما انجام آزمایش های متخصص خود ما با توجه به استاندارد اروپا BS 1 14511:2013. اغلب ما کلاس انرژی ادعا شده و واقعی را متفاوت می بینیم.

نوشته های مرتبط


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.