رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

5 راه برای ساخت یک خانه کم هزینه

بیشتر و بیشتر مردم در بریتانیا با توجه به ساخت خانه خود را، به خصوص به عنوان گرفتن بر روی نردبان مسکن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای کمتر مقرون به صرفه است. ابتکارات جدید دولت برای تشویق خودسازی در تلاش برای کمک به حل بحران مسکن کشور با نهادهایی مانند 'انجمن ملی عرف و خودسازی' (Nacsba) پشت سر آنها وجود دارد.

متاسفانه تصورات غلط در مورد خود سازی هنوز هم رایج است، که ممکن است تقصیر برنامه های تلویزیونی مانند 'طرح های بزرگ'، که در آن مردم پشت ساخت به نظر می رسد فوق العاده شجاع / وسواسی و یا، خوب,... لود. اینجا باید یه تغییر طرز فکر وجود داشته باشه معماری خوب برای خانه شما در مورد 'خارج از دیوار' و یا گران نیست، آن را در مورد پاسخ به نیازهای خود را به عنوان اشغالگر است. یک پروژه موفق در یک خانه است که شما نه تنها لذت بردن از زندگی در هر روز، بلکه الزامات در مختصر خود را برآورده خواهد شد - و بخش عمده ای از مختصر خود را بودجه شما است!

چقدر هزینه برای ساخت یک خانه در 2019?

با برخی از باهوش طراحی و مدیریت پروژه آن است که ممکن است برای ساخت یک خانه ارزان قیمت برای تحت £100k. Homebuilding و نوسازی مجله وارد شده اند pinterest هیئت مدیره با برخی از نمونه هایی از آنچه می تواند به دست آورد که برنامه ریزی بودجه خود ساخت خانه.
ساخت یک خانه ارزان قیمت-راه های 5 برای ساخت یک خانه کم هزینه
این همه در طراحی و برنامه ریزی است

بسیاری از تمرینات صرفه جویی در هزینه های خود را در طول مرحله طراحی و برنامه ریزی پروژه برگزار خواهد شد. طراحی کاملا خوب در نظر گرفته شده است که وزن تا تمام هزینه انشعابات می تواند به شما ثروت را نجات دهد! ارزش گرفتن وقت برای پیدا کردن یک معمار خوب برای گرفتن این کمی درست است. هزینه های خود را است درصد کمی از هزینه ساخت اما طراحی مناسب می تواند در نهایت صرفه جویی در شما پول بیشتری به طور کلی (به عنوان به خوبی به عنوان شما را با ارائه یک خانه شما را دوست دارم!) پس در پشت هر پروژه بزرگ است که معمار بزرگ و خواسته ما برخی از ما معماران در طراحی برای من برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی های خود را در ارزان ترین راه برای ساخت یک خانه:


1. هندسه را ساده نگه دارید

راه یقین برای اضافه کردن هزینه های اضافی به ساخت خود شما خواهد بود برای شروع با طرح داد و بیداد کن پر از منحنی و پیچیدگی. پس از آن ارزشمند است بازجویی هر جنبه ای از طراحی کار تکه بزرگی از خود ساخت هزینه های نمایندگی خواهد شد. برای هر یک از جزئیات و یا محل اتصال, معمار شما باید فکر می کنم: چگونه پیچیده (و پر هزینه) این است که برای ساخت?

5 راه برای ساخت یک خانه کم هزینه

طراحی خانه از هندسه ساده توسط تام, لندن از طراحی برای من بر روی تصویر کلیک کنید برای دیدن مشخصات کامل خود را.
2. روش ساخت و ساز و مواد خود را با دقت در نظر بگیرید

هیچ کس 'ارزان' راه حل در اینجا وجود دارد و شما باید وزن تا این تصمیم در برابر عوامل غیر از هزینه مواد. دوام ، طول عمر و تعمیر و نگهداری تمام هزینه کلی خانه خود را بیش از یک دوره معین تاثیر می گذارد. آیا شما تصور کنید زندگی در این خانه برای آینده 25 سال ها? 50 سال؟ 100 سال؟ ساخت و ساز ارزان تر در حال حاضر ممکن است در ارزان ترین هزینه کلی در طول عمر آن منجر نمی. یک استدلال مشابه را می توان برای ساخت سازگار با محیط زیست اعتبار ساخته شده. به عنوان مثال ، ممکن است به خوبی به ارزش صرف کمی بیشتر گرفتن برخی از عایق واقعا کارآمد در دیوار برای حفظ صورتحساب حرارت خود را برای سال های آینده!

5 راه برای ساخت یک خانه کم هزینه

یک خانه سازگار با محیط زیست آگاه ساخته شده به آخرین, با استفاده از سنگ های محلی به ارائه یک ساخت و ساز قوی. طراحی برنده جایزه توسط موری, لندن از طراحی برای من بر روی تصویر کلیک کنید برای دیدن مشخصات کامل خود را.
3. هزینه های نیروی کار

کار می تواند نسبت بالایی از هزینه های کلی حساب, بنابراین شما ممکن است در نظر انجام آن را به خودتان به عنوان آنجا که می توانید. این تصمیم قطعا روش ساخت و ساز شما برای رفتن تاثیر می گذارد.

با توجه به Homebuilding.co.انگلستان برای 'خوب' با کیفیت 100m2 خانه در جنوب شرقی انگلستان آن 18 درصد گران تر به یک پیمانکار اصلی برای ساخت و مدیریت پروژه از رفتن DIY مسیر تنها با کمک برخی از subbies.


4. کارآمد با مساحت طبقه باشد

فیلم مربع است که البته یک عامل مهم به هزینه ما به نفس خود را ساخت و با کمک خود معمار آن را ارزشمند پیدا کردن راه های هوشمندانه برای کاهش ردپای اما هنوز هم آرزوی خود را لیست. با این حال ، شما را پیدا خواهد کرد که اقتصاد مقیاس به بازی می آیند تا هر فوت مربع اضافی باید کمی کمتر از قبلی هزینه!

5 راه برای ساخت یک خانه کم هزینه

فضای فضای زندگی کارآمد ، به حداکثر رساندن فرصت های ذخیره سازی توسط بن ، لندن از طراحی برای من بر روی تصویر کلیک کنید برای دیدن مشخصات کامل خود را.


5. برنامه ریزی فضایی

طرح باز زندگی همیشه محبوب تر در خانه های جدید و با همین دلیل خوب است; آن را در نور طبیعی تر به ارمغان می آورد و فراهم می کند بیشتر خوش مشرب محیط زندگی. سازندگان ساختمان با این حال ، فضاهای بزرگ بدون مانع بسیار پر هزینه با توجه به ساختار اضافی (معمولا فولاد در سقف) مورد نیاز بودن می تواند در نهایت. راه های اطراف این مانند اضافه کردن ستون برای کاهش  دهانه های فولادی وجود دارد. ساختمان سازان این ستون ها و یا دیوارهای ساختاری نیاز به دقت قرار داده شده برای اطمینان از آنها حداقل تاثیر بر جریان فضاهای/نمایش ها و غیره. دوباره, این جایی است که یک معمار خوب را به خود آمده!

5 راه برای ساخت یک خانه کم هزینه

این آشپزخانه طرح باز/کسی که شام میخورد دارای عرض نسبتا کوچک, نگه داشتن هزینه های ساختاری پایین. ارتفاع فضا کمک می کند تا احساس فضای اضافی و نور. توسط موری, لندن از طراحی برای من بر روی تصویر کلیک کنید برای دیدن مشخصات کامل خود را.


پیدا کردن حق معمار / طراحی حرفه ای

معمار مناسب, که می تواند کمک به شما در پیدا کردن بهترین راه برای برنامه ریزی و ذخیره, می تواند ثابت کند به ارزش وزن خود را در طلا! اما اگر شما هنوز هم با توجه به کاهش خود ساخت هزینه با صرفه جویی در هزینه های حرفه ای شما ممکن است نظر به استخدام خود معمار برای طراحی اولیه فازهای پروژه و تعامل با آنها را برای مرحله ساخت و ساز. به عنوان بخشی از خود را نقل قول آنها تقسیم خواهد شد تا هزینه های خود را به مراحل مختلف این کار بنابراین شما حتی می توانید تصمیم بگیرید که چه مقدار یا کمی شما را با استفاده از آنها را به عنوان شما بروید!

در اینجا در طراحی برای من ما تخصص در کمک به مالکان با هر خانه ساختمان پروژه (مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک بودجه!) برای پیدا کردن معمار مناسب و یا طراحی حرفه ای برای کار با-و این برنامه رایگان! - فقط کمی درباره پروژه خود به ما بگویید و ما با متخصصان مناسب مطابقت خواهیم داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.