رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

برای خرید یک ماشین اصلاح خوب چه کنیم؟

در حالی که مدل های مختلفی از دستگاه های اصلاح و ریش تراش ضد آب در بازار وجود دارد ، اما مراقب باشید که این دو دستگاه مهم را خریداری نکنید تا آب بیشتری داشته باشید!

بنابراین ، بسیاری از آقایان اهمیت ویژه ای برای ظهور چهره و جواهرات خود دارند و به همین دلیل می توانید تقریبا در هر خانه یک تیغ پیدا کنید.

اما با توجه به این که ما نمی توانیم رفتن به آرایشگاه بنابراین اغلب, و از سوی دیگر به دنبال بهداشت و مراقبت از پوست, نکات برخی هنوز هم ترجیح می دهند یک ماشین اصلاح خوب در خانه است که البته بسیاری از ما این است که به نام موزر می دانم.

از زمان های قدیم ، ریش تراش ، ریش تراش و ریش تراش همه فیلیپس شناخته شده است. اما این تمام داستان نیست و بسیار مهم برای برندهای چرا که پاناسونیک و قهوه ای و یا مارک های با کیفیت چینی از جمله مذاکرات در تولید انواع ماشین اصلاح صورت ریش تراش.

به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار و از سوی دیگر امکانات و طراحی های بهتر از آن است که مهم است که بدانید و سپس برای نهایی خود را نگاه کنید. فرض بر این است که شما با استفاده از خود را تیغ و ماشین اصلاح چند سال پس از آن نه تنها باید از کیفیت خوب و دوام بلکه باید با زحمت و نیش شما بعد از مدتی!

که تیغ و تراشیدن ماشین مناسب برای من هستند?

این است که احتمالا مهم ترین سوال شما نیاز به پاسخ. صرف نظر از نام تجاری که شما با اشاره به اول ، شما باید با توجه به نیازهای شما پرداخت. این که آیا شما می خواهم به پوشیدن ریش یا tehrish و یا شما می خواهم برای همیشه صورت خود را بدون ریش و به اصطلاح trigs.

از سوی دیگر ، اگر ریشه شما مدل شده باشد ، حتما یک مدل را انتخاب کنید که دارای قابلیت های مختلف برای از بین بردن ریشه های مختلف و برس های مختلف است.

این نیز به دستگاه اصلاح اعمال می شود. مدل هایی که در آرایشگری می بینید نمونه های حرفه ای و قدرتمند هستند که برای بسیاری از اهداف ایجاد می شوند.

اگر شما برای استفاده در منزل می خواهید, شما می توانید مدل های معمولی تر استفاده کنید. اگر چه انتخاب مدل ها و تجهیزات در قیمت یک تیغ و یک ماشین اصلاح موثر است. بنابراین در مورد جیب خود فکر می کنم بیش از حد!

سیمی یا غیر سیمی ؟

انتخاب بین این دو مدل نیز یک مشکل بزرگ است ، زیرا هر دو دستگاه اصلاح و یک تیغ با و بدون سیم در بازار موجود است. مدل بی سیم با استفاده از یک باتری و بی سیم است.

شاید ، در نگاه اول ، مدل بدون سیم به دلیل راحتی حمل و نقل مناسب تر است ، اما شما نباید عجله کنید.

مدل های بی سیم ممکن است برای استفاده خانگی کم باشد، اما شکی نیست که مدل های سیمی دارای قدرت و استحکام بیشتری هستند. بنابراین ، اگر می خواهید موهای خود را کوتاه کنید و ریش بلند کنید و در خانواده زیادی مصرف کنید ، حتما به یک دستگاه اصلاح و یک تیغ با یک سیم تبدیل شوید. همچنین  به یاد داشته باشید که اگر شما استفاده از بسیاری, مدل های ماشین موزر با باتری و شارژ بدون سیم خیلی زود به پایان خواهد رسید.

چگونه به خرید?

ماشین آلات اصلاح معمولا بسیار از یکدیگر در ظاهر متفاوت نیست, و بسیاری از مارک های خود و مجموعه کامل متفاوت است. اما ریش تراش عمدتا در دو مدل با پیچ و تاب و فویل فروخته می شود. مدل دوار همان نمونه قدیمی فیلیپس trighorn که بسیاری از ما را دیده اند, و مدل فویل است تیغه به شکل یک رول.

اگر شما استفاده از یک تیغ خیلی زود و هر روز, و صورت خود را حساس است, ما نشان می دهد که شما را به یک مدل با فویل تغییر دهید. اما اگر پوست و ریشه های شما سخت باشد و از یک تیغ دیر استفاده کنید ، بهتر است از یک مدل چرخشی استفاده کنید.

ضد آب یا نه؟

واقعیت این است که مدل های بی سیم و ضد آب از ریش تراش و ماشین آلات اصلاح را می توان در حمام مرطوب و حتی استفاده می شود. اما هنوز هم وجود دارد تفاوت بین کارشناسان و برخی بر این باورند که شما قطعا باید اصلاح ریش خود را قبل از حمام و در محیط خشک و شانه کردن مو خود را. این گروه معتقد است که عملکرد دستگاه در محیط مرطوب بسیار خوب نیست و می تواند به ریشه های پوست و مو آسیب برساند.

اما دیگران از جمله تولید کنندگان بر این باورند که وجود دارد هیچ مشکلی در این منطقه و در نتیجه مدل های ضد آب تولید را حتی در هنگام حمام کردن با هم شما می توانید خود را ثابت چهره و مو خود را.

چه نام تجاری ما خرید?

بسیاری از مارک های خوب در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه های اصلاح و اصلاح کار می کنند که برخی از آنها سال ها پیش می دانیم. توصیه می شود محصول ، الزامات ، قیمت ، قابلیت های دستگاه و حتی ظاهر آن را به دقت مطالعه کنید. اما مهمترین مارک های موجود در بازار گزینه های زیر هستند

  • . فیلیپس
  • . قهوه ای.
  • . پاناسونیک
  • . رمینگتون
  • . Xiaomi
  • . موزر


خرید بهترین دستگاه اصلاح و ریش تراش در فروشگاه PED

اگر شما می خواهید به خاطر داشته باشید بهترین کیت اصلاح که در سال جاری همراه بود, برای بررسی مدل های دقیق مختلف و جزئیات آنها, و همچنین عکس, نظر, قیمت, تیغ صورت تراشی, ریش تراش, و غیره.، مقایسه مدل های مختلف و در نهایت خرید یک اینترنت خوب ، شما می توانید در سر خود را خرید..

در این فروشگاه علاوه بر کالاهای دیجیتال ، دارو ، ورزش ، محصولات کودکان و خانواده نیز پیدا خواهید کرد ... شما می توانید آشنا با کامل انواع لوازم خانگی از معتبر ترین برندها و همچنین مطالعه مقالات مرتبط با راهنمای خرید کالا و نکات مهم برای خرید مقالات مشابه به دلیل ۸ طلا در هنگام خرید لوازم خانگی در وبلاگ, فروشگاه را بررسی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.