رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

کد خطای کولرگازی Ogeneral چیست؟

مشکلات و شکست های مختلف می تواند در هر نوع از دستگاه های الکتریکی و مکانیکی رخ می دهد. به خصوص در دستگاه های که در حال کار به طور مداوم بیشتر احتمال دارد آن است که آنها خواهد شد و خواهد شد که مشکلات مختلف است که این دستگاه با آن آشنا هستند به منظور رفع مشکلات و پرداخت خود را برای تعمیر. این مقاله در مورد معرفی کولرهای گازی و بخش های مختلف آنها و انواع کدهای خطا یا خطاهای رایج کولرهای گازی بحث شده است.

در میان دستگاه هایی که از آن در ساختمان های مختلف استفاده می کنند ، دستگاه های خنک کننده مختلفی وجود دارد که می توانند در تابستان به علت مصرف زیاد در آنها مشکلات مختلفی ایجاد کنند.

کولر رنگ آبی ، فن و غیره کولر تقسیم گاز و طیف گسترده ای از سیستم های گرمایش کولر گازی به لطف ویژگی های است که در فراوانی در دهه های اخیر استقبال شده است.
یک کولر گاز چیست و چه قطعات در بسته تحویل شامل?

یک کولر گاز است

آنها می گویند که این یک نوع سیستم خنک کننده است که بر اساس یک کولر گاز سیستم خنک کننده کار می کند. عملکرد سیستم های خنک کننده از این فرم برای دریافت هوای گرم از فضا و انجام فرآیندهای تبخیر و ارسال گاز به لوله های دستگاه های مختلف در نهایت باد سرد ایجاد شده توسط فرستاد فضا.

جزئیات مانند کمپرسور ، کندانسور و غیره اواپراتور و غیره لوله مویرگی و مبرد گازی ، از جمله بخش های اصلی گاز - هر وظیفه ایجاد یک برنامه از اقدامات خنک کننده بود.

کولرهای گازی نیز دارای یک صفحه الکترونیکی هستند که به عنوان مغز دستگاه عمل می کند و دستورات مختلف را به اجزای دیگر صادر می کند.

گاز در کولرهای گازی می تواند از انواع مختلفی مانند گاز R134 ، r410 ، r22 ، R407 و R406 باشد که در کمپرسور فشرده می شود ، وارد کندانسور می شود و در آنجا سرد می شود.
عمومی

Ajeneral یک شرکت قدرتمند ژاپنی در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع است که محصولات آن نیز طرفداران زیادی در ایران دارند. کیفیت بالای محصولات این شرکت همراه با استفاده از فن آوری های پیشرفته منجر به این واقعیت است که این محصولات را وارد بازارهای اروپا و اقیانوسیه و همچنین به عنوان بازار بسیاری از کشورها است.کولر جن

Ogeneral یکی از برندهای محبوب در ایران است که مدلهای زیادی در بازار دارد و به عنوان یک سیستم خنک کننده محبوب شناخته میشود.
کد خطا به چه معنی است ؟

با توسعه فن آوری امکان برنامه نویسی بر روی دستگاه های مختلف وجود دارد و ممکن است با یک برنامه خاص به این دستگاه و غیره.، اگر هر گونه خطا و خرابی در آن وجود دارد ، برای کد در بیننده ، آن ایجاد شده است.

سنسور های مختلف در قسمت های مختلف کولر گازی کولر (هوشمند) ساخته شده است به طوری که در مورد یک مشکل در یک کد نمایش داده شده در هر یک از این قطعات است که شما با آن می توانید به راحتی عیب یابی دستگاه و در جهت رفع آن و در نتیجه نمایش داده می شود.

برای عیب یابی این دستگاه در گذشته لازم بود برای پور کردن تمام قطعات به طور جداگانه بررسی کنید برای پیدا کردن دستگاه معیوب اما این تکنولوژی موجب صرفه جویی در وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان عیب یابی و تعمیر دستگاه وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که خطاهای مختلف کولر گاز برای مارک های مختلف متفاوت است و کدهای مختلف برای مارک های مختلف نمایش داده می شود.
مشکلات رایج در تهویه مطبوع ژنرال

ممکن است که در تابستان و در گرما از تهویه مطبوع ، شما در حال کار با مشکلات مختلف. خنک کننده ناکافی یکی از مشکلات رایج است که می تواند در کولر گازی اجنرال رخ دهد و به علت مشکل در نقاط مختلف کولر گازی یا نشت گاز.مشکلات رایج در تهویه مطبوع ژنرال

از جمله مشکلات رایج در مکان های دیگر که در آن فیلتر های کثیف رخ می دهد در اپن, کولر, کولر گازی و کولرهای ممکن است که اگر هیچ مشکلی وجود دارد, یک پیشرفته تر دستگاه باز خواهد گشت.

جلوشون رو بگیر کار نمی کند, کندانسور, و غیره. مشکلات با کابل وجود دارد, گاز, و غیره. گاز ایجاد سر و صدا و ارتعاش در لوله دستگاه, غیر طبیعی و ... از جمله برخی از مشکلات که ممکن است در گازهای مختلف است که همچنین در کولر گاز شامل می شود, ممکن است وجود داشته باشد.
فهرست عمومی (عمومی)کدهای خطا یا خطا

خطاهای مختلفی در کولر گاز وجود دارد که می تواند به راحتی در مورد این خطا متوجه شود و مشکلات دستگاه را حل کند.

برخی از این مشکلات توسط شخص شما ثابت می شوند و نیازی به تعمیر ندارند ، درست است ؟ اما برخی دیگر ممکن است نیاز به جایگزینی یک بخش یا تعمیر یکی از پیچیده تر که نیاز به حضور یک لوله کش و تکنسین های متخصص در این کار. در زیر یک لینک کامل به کد خطا و یا خطا تهویه مطبوع است (توضیحات کلی) :

خطاهای e1 از جمله خطاهای کولر گاز عمومی است که اگر سنسور دمای هوا در دستگاه با یک مشکل مواجه شود ، این خطا ظاهر خواهد شد. برای رفع این خطا ، تعمیرکار باید سنسور را بررسی کند و در صورت لزوم آن را جایگزین کند.

خطا E2 نمایش داده می شود اگر سنسور دمای سیم پیچ ژنراتور نتواند. همچنین این خطا ممکن است به دلیل عدم وجود یک کابل سیگنال بین قسمت های داخلی و خارجی بدن دستگاه رخ دهد.

اگر مشکلی در بخشی از لوله سنسور یا محفظه سنسور در کولر گاز (هوشمند) وجود داشته باشد ، خطای e3 نمایش داده می شود ، نیاز به تعمیر یا جایگزینی سنسورها دارد.

به عنوان مثال ، یک دوره کولر.

کولرهای گازی و نفاق انداز ورود به سیستم از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده است. در صورتی که یک مشکل در خارج از دستگاه وجود دارد, کولر گاز خواهد E4 خطا نمایش. پس از مطالعه بخش های مختلف واقع در پانل خارجی ، می توانید این خطا را اصلاح کنید.

گاهی اوقات در میان داخلی و خارجی پانل, اما در واقع در میان داخلی و محوطه ساختمان و فضا های خارجی برای ارتباط وجود دارد ممکن است یک مشکل است که در مواجهه با سیم کشی کولر گازی است. در این مورد ، سیستم E5 خطا را نمایش می دهد.

علاوه بر عملکرد خنک کننده ، کولرهای گاز نیز یک تابع گرمایش دارند و می توانند با یک عنصر به نام شیر الکتریکی در دستگاه استفاده شوند ، این تابع را می توان تغییر داد. در حال حاضر ، اگر این شیر از یک سوء عملکرد به دلایلی رنج می برد ، و مشکل این است که خطای E6 در ظاهر یک کولر گاز در قالب یک شیر ، که تعمیرکار چک و تعمیرات و یا جایگزین.

اگر سنسور خارجی کولر گاز خارجی معیوب بود و یا یک مشکل بر روی صفحه نمایش وجود دارد, ما باید برای خطاهای E7 در دستگاه صبر.

کولرهای گازی خارجی دارای حفاظت حرارتی هستند که در صورت وجود خطاهای E8 بر روی دستگاه نمایش داده می شود.
کمپرسور کولر گاز به طور کلی با یک سنسور دما است که نمایش F0 خطا اگر درجه حرارت بیش از حد طبیعی و سنسور بیش از حد گرم می شود مجهز شده است. این خطا نیز رخ می دهد اگر محافظ سوئیچ گرم است.

خطاهای e02 در کولر گاز ناشی از مشکلات مختلف در سنسور فشار تخلیه کمپرسور است.

خطاهای E03 نیز مربوط به اتصال سنسور دمای اتاق کولر گاز است.

اگر سنسور داخلی مبدل حرارتی باز شود ، سیستم خطای e04 را نمایش می دهد و اگر سنسور متصل شود ، خطا E05 ظاهر خواهد شد.

باز کردن سنسور مبدل حرارتی خارجی باعث خطا e06 می شود و اگر آن متصل باشد ، خطاها e07 نمایش داده می شوند.


دریافت کد خطا کولرگازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.