رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

15 برنامه های iOS بودجه برای کمک به حداکثر رساندن پول شما!

در زمان عدم قطعیت مالی، مهم تر از همیشه بودجه بودن است. شما نمی توانید اقتصاد جهانی یا هزینه های غیرمنتظره را کنترل کنید، اما بهتر می توانید برای هر آنچه که ممکن است بعد از آن بیاید برنامه ریزی کنید.
برنامه های بودجه تقریبا به عنوان محبوب به عنوان آنها باید باشد.
برنامه های بودجه به شما کمک می کنند که آن فرایند برنامه ریزی را شروع کنید. برخی به شما کمک می کنند که صورتحساب بپردازید و برخی دیگر به شما کمک کنند که برای بازنشستگی برنامه ریزی کنید، اما همه آنها برخی از ترس را از فکر کردن به جایی که پولتان در حال آمدن است و به کجا می رود، حذف می کنند.

در اینجا 15 از بهترین برنامه های بودجه برای آی فون و آی پد فهرست شده است


Acorns
برنامه های بودجه

مشکل برنامه های بودجه و برنامه های مالی این است که بسیاری از مردم احساس نمی کنند که پول کافی برای زحمت با یکی دارند. جالب اینجاست که آن کاربران اغلب بیشتر به یکی نیاز دارند.

Acorns می فهمد که مشکل و تمرکز بر روی پول است که شما. به طور خاص، به شما اجازه می دهد تا تغییر جیب خود را به پس انداز هوشمند و سرمایه گذاری تبدیل کنید. ما نمی گوییم که شما را میلیونر می کند، اما به شما کمک خواهد کرد که از پولی که در غیر این صورت مشرف به آن هستیم استفاده کنید.

این یکی از برنامه های بودجه نادر است که ارزش پول شما بدون در نظر گرفتن چقدر پول کمی است که ممکن است باشد.
آلبرت
برنامه های بودجه

در یک دنیای کامل، همه یک مشاور مالی شخصی خواهند داشت. به این ترتیب، شما دقیقا می دانید که با پول خود چه باید بکنید. در دنیای واقعی، همه نمی توانند از عهده آن تجمل برآیند.

خوشبختانه آلبرت رو داریم آلبرت یک برنامه بودجه ریزی همه در یک است که در مشاوره مالی برتری دارد. نه تنها این برنامه به شما اجازه می دهد تا با نمایندگان صحبت کنید، بلکه هم داده های مالی کوتاه مدت و هم بلند مدت را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا بهتر بفهمید پولتان به کجا می رود.

اگر شما به دنبال بیشتر از یک راهنمای شخصی را از طریق جهان پیچیده از امور مالی، پس از آن این ممکن است یکی از بهترین برنامه های بودجه برای شما باشد.
Coinbase
برنامه های بودجه

ما اعتراف می کنیم که ماهیت Coinbase کشش تعریف برنامه های بودجه. با این حال، این یک برنامه بودجه ضروری برای هر کسی است که با رمزارز سر و کار دارد.

اسکناس Coinbase خود را به عنوان امن ترین راه برای خرید، فروش، و مدیریت رمزارز خود را. ما تقصیر کمی در آن ارزیابی پیدا می کنیم. Coinbase نه تنها به شما کمک می کند تا پیگیری ارز رمز خود را، اما آن را اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن چشم برای تغییرات بازار است.

اگر هر یک از امور مالی خود را به رمزارز گره خورده است، شما نیاز به در نظر گرفتن Coinbase یکی از بهترین برنامه های بودجه.
اعتباری کارما
برنامه های بودجه

اعتباری کارما یکی دیگر از برنامه های بودجه است که تعریف ایده را کشش می دهد. با این حال، این کار آن را کمتر مفید نمی کند.

اعتباری کارما به شما اجازه می دهد تا به طور موثر مدیریت نمره اعتباری خود را. این بدان معناست که نظارت بر نمره فعلی خود را، اما آن را نیز به معنای درک بهتر آنچه بر نمره اعتباری خود را تحت تاثیر قرار. این باعث می شود که آن را بسیار آسان تر به ماندن در بالای اعتبار خود و فعالانه آن را بهبود بخشد هر روز.

اگر بودجه شما فراتر از امروز، فردا و هفته آینده گسترش یابد، پس این را یک همدم مالی ضروری در نظر بگیرید.
توانمندسازی مدیریت پول


برنامه های مدیریت مالی


ما قبلا به برنامه های بودجه ریزی "دستیار مالی" نگاه کرده ایم، اما شما هرگز واقعا نمی توانید به اندازه کافی نگاه کنید. به هر حال، این آینده مالی شماست که ما در مورد آن صحبت می کنیم.
توانمندسازی مدیریت پول قطعا یکی از بهترین برنامه های بودجه ریزی از آن زیر کلاس خاص است. فکر می کنم از این برنامه به عنوان یک پادشاه از همراه پیشرفته به برنامه بانکی خود را. این اجازه می دهد تا شما را به پیگیری خودپرداز معامله رایگان، هزینه های خود را، و حتی چگونه بودجه و سپرده های خود را آینده مالی بلند مدت خود را تاثیر.

این فقط یک برنامه بزرگ به زمانی که شما می خواهید یک گزینه دستیار مالی غیر نفوذی است.
EveryDollar
برنامه های بودجه

به طور کلی، "سرعت" مهم ترین ویژگی اکثر برنامه های بودجه ریزی در نظر گرفته نمی شود. پس از همه، امور مالی شخصی خوب زمان می برد.

با این حال ، چیزی است که باید گفت که چگونه EveryDollar اجازه می دهد تا شما را به سرعت مدیریت امور مالی روزانه خود را وجود دارد. با ورود به سیستم هزینه ها و درآمد خود، به راحتی می توانید راه خود را به آینده مالی روشن تر هموار کنید. مهمتر از آن، شما به راحتی می توانید بهتر درک کنید که پول شما در حال حاضر به کجا می رود.

این است که به سادگی یکی از بهترین "روزانه" برنامه های بودجه خارج وجود دارد.
بودجه خوب
برنامه های بودجه

بسیاری از مردم به دنبال یک برنامه بودجه ریزی پیچیده نیست، اما چیزی برای یکی که ارائه می دهد کمی عمق بیشتر گفته می شود وجود دارد.

این اساسا همان چیزی است که بودجه خوب ارائه می دهد. روی کاغذ، این یک برنامه مدیریت بودجه روزانه است. با این حال ، آن را ارائه می دهد یک تن از متریک است که بهتر است به شما کمک کند درک کنید که در آن پول خود را به صورت روزانه می رود. به نوبه خود، که باعث می شود آن را آسان تر برای دیدن که در آن شما می توانید در کوتاه مدت قطع به منظور سرمایه گذاری در دراز مدت است.

بودجه خوب فوق العاده است برای هر کسی که متکی بر هزینه های شکست برای صرفه جویی در پول اضافی کمی.
نعناع

نعناع یکی از بهترین برنامه های بودجه کلی برای iOS نامیده شده است. راستش ما نمی توانیم دلایل زیادی برای استدلال با این ادعا مطرح کنیم.

نعناع ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های دیگر در حال حاضر در برنامه های بودجه دیگر، اما آن را می پیچد آنها را در یکی از بهترین رابط های کاربری ما تا کنون دیده ام. این در واقع شادی برای کشف منوهای مختلف نعناع و همه چیزهایی که اجازه می دهد تا شما را به انجام است.

شما به طور معمول برنامه های بودجه را به عنوان "سرگرم کننده برای استفاده" توصیف نمی کند، اما این کیفیت باعث می شود نعناع یکی از بهترین در کلاس برای کاربران جدید است.
موبیلز


برنامه های بودجه


تشکیل بودجه واقعا موضوع درک زمان است. به عنوان مثال، بودجه های روزانه مفید هستند، اما همیشه عملی ترین نیستند. به همین دلیل است که اکثر مردم برای تعادل و قابلیت اطمینان بودجه ماهانه انتخاب کردن.

موبیلز به شما کمک می کند تا اولین بودجه ماهانه خود را تنظیم کنید و آن را حفظ کنید. این بدان معناست که پیگیری هزینه های ماهانه، درآمد، و صورتحساب های خود را. یک فرایند دلهره آور (اما لازم) را به فرایندی نسبتاً ساده تبدیل می کند.

این قرعه کشی این برنامه است. اگر شما فقط در حال تلاش برای پیچیدن سر خود را در اطراف تامین مالی اساسی، آن را باعث می شود اولین گام های خود را بسیار آسان تر است.
مولوپ ها

واقعیت این است که اکثر مردم در حال حاضر دسترسی به تمام اطلاعات بودجه ریزی است که آنها همیشه نیاز دارند. مشکلات زمانی پیش می آید که سعی می کنید آن اطلاعات را بشکنید و بهتر آن را درک کنید.

اونجا جاییه که "مولوپ" میاد تو. طول می کشد اطلاعات تراکنش موجود خود را و رله آن را به گونه ای که شما قادر به در واقع ببینید که همه آن را به معنی. که باعث می شود آن را یک گزینه درخشان برای هر کسی که می خواهد یک راه مینیمالیستی برای استفاده از اطلاعات مالی موجود خود را به عنوان اساس بودجه است.

Mvelopes مناسب برای newbies بودجه است، اما حتی کارشناسان ممکن است از تطبیق پذیری آن شگفت زده شده است.
سرمایه شخصی

هیچ کمبودی از برنامه های بودجه است که به شما کمک کند مدیریت تغییر یدکی و امور مالی روزانه وجود دارد. ایلی فراتر از اون باشی چی؟ اگر شما نیاز به پیگیری مقدار بیشتری از پول و مدیریت آن را در دراز مدت.
سرمایه شخصی یکی از چند برنامه ای است که برای این منظور طراحی شده است. این اجازه می دهد تا شما را به راحتی مدیریت نمونه کارها پیچیده و مقادیر بزرگتری از ارزش شخصی. همچنین نسبتا خوب کار می کند برای کسانی که در تلاش برای رسیدن به آن سطح.

در حالی که برخی در این وضعیت ممکن است انتخاب کردن برای رفتن با یک دستیار مالی اختصاص داده شده، سرمایه شخصی هنوز هم ارائه می دهد یک راه سریع برای نگه داشتن با تقریبا همه چیز.
منشور

همه ما از پرداخت صورتحساب متنفریم فراتر از پولی که به آنها می رود، موضوع این روند وجود دارد. خیلی چیزا هست که ترجیح میدی با روزت انجام بدی تا پر کردن فرم های پرداخت صورتحساب

کاری که منشور انجام می دهد سهولت برخی از آ آزارهای قابل توجه تر آن فرایند است. این اجازه می دهد تا شما را به قرار دادن تمام صورتحساب های خود را در یک مکان، پرداخت آنها را به راحتی، و مجموعه ای از یادآوری برای خودتان در مورد تاریخ مقرر و دیگر اطلاعات مهم است.

منشور بهترین دوستی است که هر کسی که مجبور به پرداخت صورتحساب باشد تا به حال خواهد داشت.
Spendee
عکس: medium.com

بیشتر برنامه های بودجه دوست دارند روی پولی که پس انداز می کنید تمرکز کنند. واقع بینانه، هر چند، بسیاری از ما صرف زمان بیشتری صرف پول از صرفه جویی در آن است. این فقط یک جنبه اجتناب ناپذیر از زندگی مدرن است.

Spendee می فهمد که و پایه های عملکرد خود را در آنچه شما صرف. این بدان معناست که بهتر پیگیری هر هزینه (بزرگ و کوچک) و دیدن چگونه آن را تحت تاثیر قرار اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را. از همه مهمتر به شما نشان می دهد که چگونه هر معامله ای بر اهداف بودجه فوری شما تاثیر می گذارد.
والی بعدی

تنظیم بودجه روزانه می تواند چشم انداز تقریبا غیر ممکن با توجه به اینکه چگونه متفاوت هر روز بازی می کند. در عین حال حتی بودجه های بلند مدت نیز با آنچه روزانه خرج می کنید تعریف می شود. این بدان معناست که یادگیری تصمیم گیری هزینه های روزانه باهوش تر است.

اونجا جاییه که والی بعدی وارد بازی میشه این طراحی شده است برای کمک به بهتر شما را ببینید که در آن پول خود را به صورت روز به روز می رود و به راحتی تغذیه که اطلاعات را به بودجه بزرگتر.

والی بعدی نیز ارائه می دهد رضایت از احساس مانند شما در حال تاثیر بودجه بلند مدت خود را به صورت روزانه. اعطا شده، به این دلیل است که این دقیقا همان چیزی است که آن را به شما کمک می کند تا انجام دهد.


شما نیاز به بودجه بندی دارید


این برنامه بی پرده با عنوان واقعا به قلب موضوع می شود. تو به بودجه احتیاج داری به طور خاص، شما نیاز به بودجه ای دارید که بیش از آن چیزی است که صرف قهوه، ناهار و آبجو می کنید.


اونجا جاییه که این برنامه واقعا میدرخشه . این باعث می شود تنظیم بودجه های بلند مدت است که به نفع شما در روزها، ماه ها، و حتی سال به عنوان ساده به عنوان شما احتمالا می تواند به امید آمده است. این یک برنامه بودجه ریزی برای هر کسی است که می خواهد بیشتر پیش رو فکر کند و برای درازمدت برنامه ریزی کند.

این برنامه برای کسانی است که ارزش ایده قرار دادن پول خود را به کار و به سادگی صرفه جویی بیشتر است.


از دیگر مطالب رهنما :

  1. iOS 14 برای بازی موبایل چه معنایی دارد؟
  2. 15 برنامه های iOS بودجه برای کمک به حداکثر رساندن پول شما!
  3. محبوب ترین دوست پیدا کردن برنامه ها برای iOS
  4. بهترین نکات برای بازی پوکر
  5. فورتنایت آی فون ممنوعیت : همه آنچه نیازدارید که بدانید
  6. چگونه به خاموش کردن فیلم پخش خودکار در آی فون و آی پد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.