رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.
رهنما

رهنما

.:: برترین آموزش های فارسی ::.

محبوب ترین دوست پیدا کردن برنامه ها برای iOS

دوست پیدا کردن برنامه ها ارائه یک سرویس حیاتی است که برنامه های دوستیابی نمی کنند. پس از همه، برنامه های دوستیابی برای دوستیابی هستند. افرادی که از آنها برای پیدا کردن دوستان استفاده می کنند تمایل دارند که به پایین نگاه شوند.

به همین دلیل به برنامه هایی نیاز دارید که به شما اجازه می دهد اتصالات گاه به گاه بیشتری پیدا کنید. این که آیا شما به تازگی به یک منطقه جدید نقل مکان کرد و یا به سادگی می خواهید برای گسترش دایره دوست خود را, این برنامه ها ارائه یک سرویس حیاتی (اغلب نادیده گرفته) .

اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید، در اینجا برخی از محبوب ترین برنامه های دوست یاب برای iOS هستند.
در کناری

همسایه هات رو چقدر خوب میشناسی؟ بیشتر اوقات، این سوال توسط کسانی که فکر می کنند همسایه ها چیزی را پنهان می کنند، پرسیده می شود. با این حال ، Nextdoor معتقد است که گرفتن شانس به دانستن همسایگان خود را می تواند به فرصت های باور نکردنی منجر شود.

Nextdoor اجازه می دهد تا شما را برای پیدا کردن دوستان واقع در منطقه نزدیک خود را. نه تنها به شما کمک می کند که منطقه خود را کمی بهتر بدانید، اما به شما اجازه می دهد تا افراد هم فکر واقعا در منطقه خود را پیدا کنید. حتی خدمات محلی مانند اخبار و توصیه های کسب و کار را ارائه می دهد.

این یکی از بهترین دوستان پیدا کردن برنامه برای کسانی که می خواهند برای شروع جستجو در محله خود است.

  • دوستر


برنامه های دوستیابی ویژگی برخی از بهترین سیستم های خواستابی در جهان است. مشکل اینجاست که آنها در درجه اول برای دوستیابی طراحی شده اند. این امر می تواند خوب برای کشف دوست پیدا کردن برنامه هایی که ارائه طرح مشابه برای یک هدف متفاوت است.

این اساسا چیزی است که شما با Friender دریافت کنید. این برنامه به شما این اجازه را می دهد که پروفایل هایی را بر اساس علاقه و فعالیت هایتان ایجاد کنید. سپس به شما اجازه می دهد تا با کاربران دیگر بر اساس منافع مشترک خود مطابقت داشته باشد. باز هم هیچ چیز انقلابی نیست، اما تفاوت کلیدی این است که شما از Friender به طور افلاطونی استفاده می کنید.

Friender ارائه می دهد یک راه حل ظریف، ساده برای معاشرت در جهان به طور فزاینده پیچیده است. بهترین چیزی که شما می توانید در مورد آن می گویند این است که آن را تقریبا چگونه شما می خواهم امیدوارم که آن را کار می کند.

  • Meetup


حتی برخی از بهترین برنامه های دوست یاب می توانند کمی احساس... صمیمی. به هر حال، احتمالا ً فقط دنبال کسی میگردی که باهاش کنار بیاد. تو همیشه دنبال یه ارتباط شخصی تر نیستی

اونجا جاییه که "ملاقات" دست به دست میشه. ملاقات همه چیز در مورد پیدا کردن حوادث در منطقه خود را، نه مردم است. با این حال ، هنگامی که شما پیدا کردن یک فعالیت در نزدیکی شما ، Meetup اجازه می دهد تا شما را پیدا کردن مردم را به حلق آویز کردن با یک بار شما وجود دارد.

این یک نوع چیز درخشان در مورد این برنامه است. همه چیز در مورد پیدا کردن فعالیت هایی است که احتمالا به هر حال به آن می روید. این باعث می شود ملاقات با افراد جدید در آن حوادث در مورد به عنوان ساده و ارگانیک که شما می توانید برای آرزو.

  • BFF بامبل


شما احتمالا در حال حاضر می دانید که Bumble یکی از بهترین برنامه های دوستیابی مدرن است. چیزی که شما ممکن است نمی دانید این است که Bumble ارائه می دهد یکی از جذاب ترین دوست پیدا کردن برنامه ها نیز هست.

BFF بامبل یک تابع فرعی از برنامه دوستیابی بامبل است. این اساسا یک تنظیم است که به شما اجازه می دهد تا از پیدا کردن تاریخ در Bumble به پیدا کردن دوستان جدید بروید. هر چیزی که در مورد بامبل دوست داشتی باقی میمونه ولی هدف تغییر کرده شما حتی برای ایجاد یک پروفایل جدید فقط برای پیدا کردن دوستان.

این صادقانه یک سرویس است که تمام برنامه های دوستیابی باید ارائه دهد. در حال حاضر ، هر چند ، BFF Bumble به شما می دهد همه چیز شما می توانید بخواهید.
آهای! واینا

همیشه ملاقات با افراد جدید آسون نیست . ملاقات با افراد جدید وقتی بزرگتر می شود سخت تر است. با این حال، برای بسیاری از زنان، ملاقات با افراد جدید به دلیل نگرانی های امنیتی و ایمنی جلسات IRL حتی دشوارتر است.

واسه همینه که هی! VINA یکی از محبوب ترین برنامه های پیدا کردن دوست است. این برنامه به طور خاص با زنان در ذهن ایجاد شده است. این به طور خاص برای کمک به زنان برای پیدا کردن یکدیگر و شروع دوستی طراحی شده است. همراه با امنیت اضافی و ویژگی های حریم خصوصی, آن را ارائه می دهد چیزهایی مانند quizzes که آن را آسان تر برای پیدا کردن افرادی که شما واقعا سازگار با.

آهای! واینا راه حل بسیار خوبی برای زنان و افراد غیر دودویی است که به دنبال دوستان جدید هستند.


  • آتولتو


بعضی وقتا به گروه جدیدی از دوستات احتیاج نداری گاهی اوقات، شما فقط نیاز به دوستان جدید برای فعالیت های خاص. این به خصوص در مورد ورزش درست است که فقط یکی از آن چیزهایی است که اغلب بهتر است زمانی که شما تنها نیستید.

اونجا جاییه که آتولتو میاد تو . این در میان دورترین برنامه های دوست یاب نیست، اما یکی از بهترین ها زمانی است که شما فقط به دنبال کسی برای کار کردن با. Atleto کمک می کند تا شما را پیدا کردن شرکای ورزش جدید فقط در مورد هر فعالیت شما می توانید از فکر می کنم.

Atleto باور نکردنی است برای هر کسی که فقط نمی خواهد به فرار دیگری به تنهایی. حتما ً یه نگاهی بهش بنداز.


دیگر مطالب رهنما :


بهترین مرورگرهای خصوصی برای iOS در سال 2020
محبوب ترین دوست پیدا کردن برنامه ها برای iOS
فورتنایت آی فون ممنوعیت : همه آنچه نیازدارید که بدانید
15 برنامه های iOS بودجه برای کمک به حداکثر رساندن پول شما!
بهترین نکات برای بازی پوکر
چگونه به خاموش کردن فیلم پخش خودکار در آی فون و آی پد
iOS 14 برای بازی موبایل چه معنایی دارد؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.